Πως να φτιάξετε το δικό σας Λικέρ ρόδι!

Νοέμβριος ο μήνας του Ροδιού! Σας έχω την πιο εύκολη και γευστική συνταγή για το πώς να φτιάξετε στο σπίτι λικέρ ρόδι!

Τι θα χρειαστείς:
3-4 Ρόδια
ζάχαρη
Κονιάκ
1 Ξύλο κανέλας
2-3 γαρύφαλλα

Πως το κάνεις:
 Η αναλογία είναι απλή  για 1 κούπα ρόδι βάζουμε 1 κούπα ζάχαρη και  2 κούπες κονιάκ!
Κόβεις και καθαρίζεις τα ρόδια. Σε ένα γυάλινο μπουκάλι τοποθετείς τα ρόδια και την ζάχαρη! Εγώ συνήθως βάζω 3 κούπες ρόδι και 3 κούπες ζάχαρη! Το μπουκάλι που χρησιμοποιώ είναι αυτο το 2 λίτρο της ρετσίνας! Το αφήνεις 3-4 μέρες στον ήλιο για να λιώσει η ζάχαρη! Μην ξεχάσεις να το ανακινείς για να λιώσει πιο γρήγορα! Την τέταρτη μέρα προσθέτω το κονιάκ το ξύλο κανέλας και τα γαρύφαλλα! Το αφήνω τουλάχιστον 15 μέρες! Εγώ το κάνω αρχές Νοέμβρη και το αφήνω μέχρι τα Χριστούγεννα! 'Όσο πιο πολύ μένει τόσο πιο γευστικό γίνεται!
Μετά τις 15 μέρες το ανοίγεις το σουρώνεις και το βάζεις στην όμορφη καράφα σου!
                        Στην υγειά σας!

Σχόλια

  1. Ωωω... το φτιάχνουμε τόσο διαφορετικά!!! Εγώ με τσίπουρο & κατσαρόλα και γίνεται ανάρπαστο! Θα είχε πολύ ενδιαφέρον να ανταλλάζαμε από ένα μπουκαλάκι για τη δοκιμή:-) Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δοκίμασα να το κάνω με τσίπουρο άλλα δεν μου βγήκε κάλο! Κάτι έκανα λάθος! Όποτε θέλεις μπορώ να σου στείλω!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου