Κουλούρι Θεσσαλονίκης!Της Κυριακής τα ζυμώματα!!!

Κυριακή σήμερα έχω ξυπνήσει πρώτη από όλους! Το ρολόι δείχνει 7:00 και απορώ με τον εαυτό μου πως έκανα αυτό το λάθος και σηκώθηκα και πρώτη αλλά και τόσο νωρίς! "Κυριακή είναι όχι Δευτέρα" μονολογώ! Ετοιμάζω τον καφέ μου ίσως είναι μια καλή ευκαιρία  να τον απολαύσω χωρίς φασαρία και χωρίς άγχος!Κάθε Κυριακή πίνω Διπλό Ελληνικό!!! Μην με ρωτήσεις γιατί! Δεν ξέρω συνήθεια είναι! Κάθομαι δίπλα στο τζακι και σκεφτόμαι τι να κάνω για πρωϊνό-κολατσιό! Ξέρεις για το σχολείο, τη δουλειά κάτι για να τσιμπάμε αλλά να είναι και υγιεινό, και εύκολο όχι να χρειάζεται πολλά πολλά! "Θα κάνω Κουλούρια Θεσσαλονίκης" σκέφτομαι και αρχίζω να ψάχνω σ' ένα παλιό τετράδιο που έχω πάρει από τη μαμά μου! Εκεί μέσα είναι  κρυμμένες όλες οι συνταγές της "μανούλας" ! Ωχ να  την βρήκα πάρε μολύβι και χαρτί και γράψε τα υλικά!!!

Θα χρειαστεις:
500gr αλεύρι σκληρό
1φακελακι ξηρή μαγιά
Λίγο ζάχαρη
Λίγο αλάτι
3κ.σ. λάδι
250ml νερό χλιαρό
Σουσάμι

Εκτέλεση:

Κάνουμε το ζυμάρι μας και το αφήνουμε να ξεκουραστεί για 1 ώρα.
Ετοιμάζουμε ένα βαθύ πιάτο με νερό και λίγο ζάχαρη και ένα άλλο πιάτο με το σουσάμι! Τα περνάω πρώτα στο νερό και μετά μέσα στο σουσάμι! Ψήνω για 25 λεπτά στους 180C ! Μόλις κρυώσουν μπορείς να τα βάλεις και στην κατάψυξη! Καλή επιτυχία!!!

Σχόλια